Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 608

Warning: Undefined array key 332 in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

Warning: Attempt to read property "rules" on null in /home/barghbamj/domains/barghbama.com/public_html/libraries/src/Access/Access.php on line 613

نصب آیفون تصویری مختلف بهم

اتصال مدل آیفون های مختلف به یکدیگر

در این مقاله سعی دارم در مورد اتصال پنل و مانیتور های مختلف بهم براتون مطالبی قرار بدم.

هم اکنون می توانید از مشاوره رایگان برق با ما جهت نصب انواع آیفون صوتی و تصویری در مشهد استفاده کنید شماره تماس جهت نصب و خرید  در باز کن صوتی و تصویری 05133686989 

یک زمانی هست شما یک پنل مارک تابا موجود دارید و از یک مانیتور کوماکس خوشتون اومده و میخوایید اون رو بخرید شاید در ابتدا فکر کنید این دو مدل بهم متصل نمی شوند چون مارکشون متفاوته اما در اصل باید گفت میتونید دو تا آیفون مختلف رو بهم وصل کنید و ازشون استفاده کنید فقط باید بدونید طریقه نصب چیه .

 

با توجه به در خواست های شما عزیزان ویدیو های آموزشی 

اتصال مانیتور های مختلف به یکدیگر در پیج اینستاگرام منتشر شد.

 

bargh ba ma

 

 

 درمورد آیفون های صوتی بعضی مدل ها بهم وصل می شوند و هم در در باز کن های تصویری با برند های مختلف.

می توان در نوع تصویری از اتصال پنل و مانیتورهای سیماران ، سوزوکی ،آلدو ، کوماکس ،تابا ،آریو ،کالیوز ،الکتروپیک نام برد.

در مدل های صوتی آلا ، گویا ،تابا ،الکتروپیک ، تابان ، سیماران و ...

شاید براتون سوال پیش بیاد که چطور میشه مدل های مختلف در باز کن رو بهم وصل کرد ؟ در اصل باید این سوال رو این طور جواب بدم که مکانیزم عملکرد همه این آیفون ها آنالوگ می باشد و با ولتاژ کاری 12 ولت .

در آیفون های تصویری اشاره شده بالا از 4 سیم اصلی برای انتقال استفاده می کنند سیم تصویر- سیم مثبت- سیم منفی- سیم انتقال صدا .سیم دیگری هم که امکان دارد وجود داشته باشد در بعضی از آیفون ها سیم 5 (زنگ ) و استفاده از سوئیچر داخلی می باشد که در مطلب تعمیر آیفون های تابا توضیح داده شده است.تمامی آیفون ها نامبرده از ولتاژ 12 ولت برای تغذیه استفاده می کنند و لذا اختلافی در این مورد ندارند.

در مدل های آیفون صوتی سه سیم اصلی همیشه وجود دارد که 123 و یا abc می باشد که به ترتیب متعلق به رفت صدا ، برگشت صدا ، سیم مشترک می باشد.سیم دیگر در آیفون صوتی سیم زنگ می باشد که B در الکتروپیک و d در مدل های دیگر می باشد.

در مدل 6 سیم آیفون ها e و f متعلق به شاستی آیفون و در مدل 4 سیمه سیم bوc به شاستی وصل شده است و توسط رله درب باز می شود.

 تعمیرات تخصصی در باز کن تصویری در مشهد05133686989

tamir3

ابتدا به مدل های تصویری اشاره می کنم و سپس به مدل های صوتی

1-اتصال مدل های مختلف در باز کن تصویری به یکدیگر

در این مطلب قصد مچ کردن آیفون ها بهم را دارم (مشاهده تصویر ، درباز کن ،صدا ) لذا در مورد امکانات آیفون ها مانند ارتباط داخلی ارتباط با نگهبانی و .... در مطالب دیگر اشاره می کنم.

نکته : آیفون تک نما یک آیفون کدینگ می باشد و از نوع دیجیتال لذا با آیفون های بالا به هیچ وجه مچ نمی شود.

قبل از اینکه بخواهم وارد بحث مچ کردن آیفون ها به هم بشم باید یک نکته رو خدمتتون عرض کنم باید برای اینکه دو تا آیفون رو با هم مچ کنید باید به یک سری نکات ابتدایی مانند اینکه مکان فیش هایی که باید در پنل و مانیتور جای گذاری شود ، طریقه نصب فیش تغذیه ، طریقه نصب فیش ترانس در باز کن و... آشنایی داشته باشید.

مثال اینکه اشتباها به جای سیم پنل سیم ارتباط داخلی را سر بندی کنید یا اینکه در پنل بجای فیش خروجی سوئیچر پنل از خروجی 4 رشته اصلی استفاده کنید.

برای نصب کافیست بدونید در هر مدل آیفون هر رنگ متعلق به کدام کارایی است در آیفون ها 4 سیم اصلی داریم .سیم تصویر ، سیم صدا ، سیم منفی ، سیم مثبت این سیم ها در تمامی آیفون ها موجود است باید بر اساس کاتالوگ یا رنگ بندی سیم ها را شناسایی کرده و سپس بهم مچ کنید.

در تصویر زیر شما سوکت مورد استفاده در آیفون های سوزوکی ، کوماکس ،تکنو تل ، آریو ،کوکوم ، سماران و کامکث را مشاهده می کنید.

سوکت 4 سیمه کوماکس

در تصویر زیر شما سوکت مورد استفاده در تمامی آیفون های تابا را مشاهده می کنید.

رنگبندی سوکت پنج سیمه تابا

برای نصب امکان دارد شما با دنیایی از رنگهای مختلف سیم مواجه شوید پس حتما رنگهایی که اتصال می دهید یادداشت کنید که گیج نشوید.

سیم هایی که قرار است وصل کنید رنگهایشان با هم تفاوت دارد زیرا مدل ها با هم تفاوت دارد.در نصب یک مانیور و یک پنل از یک شرکت مشابه عموما رنگ سوکت پنل و مانیتور یکی است فقط امکان دارد به دلیل داشتن سوئیچر داخلی مانیتور 5 رشته باشد یعنی یک رنگ مجزا.

یک نکته کلی درباز کن صوتی و تصویری:تا به حال دو نوع پنل تصویری در تمامی شرکت های آیفون موجود بوده است پنلی که نیاز به 12 ولت متناوب و دی سی داشته است و پنلی که فقط نیاز به ولتاژ متناوب دارد.

فرق ایندو پنل چیست ؟ تفاوت این دو پنل در رساندن تغذیه به صورت مختلف به مدارات است در نوع هم متناوب هم دی سی برق دی سی فقط برای عملکرد مدار صوت و برق 12 متناوب فقط مخصوص در باز کن می باشد که باید با سیم شاستی در باز کن آیفون سری شود.

در پنل ولتاژ متناوب ، ولتاژ 12 دی سی در مدارات پنل تولید می شود و رله در باز کن در داخل خود مدارات با 12 ولت متناوب سری شده است.

توسط تصویر زیر می توانید تمامی مدل های مختلف آیفون آنالوگ را بهم وصل کنید.

سیم بندی آیفون های تصویری

اتصال مانیتور تابا به الکتروپیک

نصب آیفون الکتروپیک تصویری در مشهد

اتصال مانیتور تابا به پنل آریو

اتصال مانیتور تابا به پنل سوزوکی کوماکس آلدو سیماران کالیوز

اتصال پنل تابا به مانیتور الکتروپیک

اتصال پنل تابا به مانیتور سوزوکی کوماکس الدوآریو سیماران

تمامی آیفون های تصویری دارای سوئیچر می باشد باید در زمان نصب به این مورد توجه کنیم که از سوئیچر داخلی و یا خارجی قرار است برای نصب استفاده کنیم.

2-اتصال مدل های مختلف در باز کن صوتی بهم.

دربازکن های صوتی:
دربازکن های صوتی، بدون توجه به برند و کارخانه سازنده آن، در ۳ دسته کلی قرار می گیرند.
آیفون های صوتی ۶ 
سیم آیفون های صوتی ۴ سیم
 آیفون های صوتی مدل الکتروپیک

مچ کردن آیفون های صوتی به هم میتونه با حالت های مختلفی اتفاق بیفته.

اتصال آیفون تابا به الکتروپیک

اتصال آیفون آلا به تابا

اتصال گوشی تابان به تابا

آیفون های صوتی مدل الکتروپیک
آیفون صوتی الکتروپیک تنها آیفونی است که با بقیه آیفون های صوتی تفاوت دارد. این شرکت آیفون صوتی خود را به گونه ای طراحی کرده که بین پنل و گوشی هر واحد نیاز به ۵ رشته سیم است. وظیفه‌ی هر کدام از این ۵ رشته سیم عبارتند از:
سیم شماره ۱، وظیفه‌ی انتقال صدای شخص مراجعه کننده از پنل به گوشی
سیم شماره ۲، وظیفه‌ی انتقال صدای شخص پاسخگو از گوشی به پنل
سیم شماره ۳، وظیفه‌ی منفی مشترک
سیم شماره ۴، وظیفه‌ی تحریک رله دربازکن
سیم شماره B، وظیفه‌ی انتقال سیگنال زنگ از پنل به گوشی
اگر وظیفه‌ی هر رشته سیم در هر کدام از این ۳ مدل را با هم مقایسه کنید می بینید که در عملکرد 
هر رشته سیم تفاوت های کوچکی وجود دارد.
آیفونهای صوتی ۶ سیم
از آیفون های صوتی ۶ سیم می توان به برندهایی مثل، تابا، تابان، الکتروآلا، الکتروگویا، کیهان، تامر، تاباک، سیماران و… اشاره کرد. به این خاطر به این آیفون ها می‌گوییم ۶ سیم، چون گوشی صوتی هر واحد برای اتصال به پنل به ۶ رشته سیم نیاز دارد. آیفون های قدیمی مدل تابا از اولین آیفون های صوتی بودند که وارد بازار شدند. و بیشتر شرکت های تولید کننده به نوعی الگو قرار گرفته اند.
آیفون صوتی ۴ سیم
شرکت تابا بعد از چندین سال تولید آیفون های ۶ سیم، به جهت اینکه این آیفون ها مشکلاتی داشتند، اعم از اینکه نمی توانستند در فواصل طولانی دربازکن را فعال کنند و دوم اینکه نیاز به رشته سیم های بیشتری بین گوشی و پنل بود، تصمیم به تولید آیفون صوتی جدیدی کرد که در این مدل بجای ۶ رشته سیم، تنها ۴ رشته سیم بین هر گوشی و پنل قرار می گیرد.
وظیفه‌ی هر کدام از این ۴ رشته سیم به ترتیب:
سیم شماره A یا ۱، وظیفه‌ی انتقال صدای شخص مراجعه کننده از پنل به گوشی
سیم شماره B یا ۲، وظیفه‌ی انتقال صدای شخص پاسخگو از گوشی به پنل و وظیفه‌ی دوم، تحریک رله دربازکن
سیم شماره C یا ۳، وظیفه‌ی منفی مشترک
سیم شماره D یا ۴، وظیفه‌ی انتقال صدای زنگ از پنل به گوشی
می بینید عمل دربازکن در آیفون های صوتی ۴ سیم برعهده سیم شماره ۲ گذاشته شده است. یعنی وقتی شخص پاسخگو شستی دربازکن را فشار می دهد در واقع سیم شماره ۲ با ۳ برای لحظه ای اتصال کوتاه می شود و رله داخل پنل این پیغام را دریافت می کند و متوجه می شود که شخص پاسخگو شستی دربازکن را فشار داده است و به این صورت مسیر جریان برق ترانس به سمت قفل بازکن برقرار می کند.
همانطور که مطالعه کردید مدل های 6 سیم بالا و 4 سیم تابا را می توان بهم متصل کرد فقط تنها نکته ای که وجود دارد شاید صدا رفت و برگشت در بعضی مچ کردن ها ضعیف یا صدای زنگ بسیار ضعیف باشد.
اتصال آیفون 4 سیم به 6 سیم و بر عکس
نصب آیفون صوتی تابا

دیدگاه‌ها  

#83 علیرضا 1400-08-08 17:20
سلام مهندس میبخشین مزاحم شدم جسارتا میشه به پنل سوزوکی گوشی تابا وصل کرد اگه میشه لطفا طریقه وصل سیم کشی رو عنایت فرمائید ممنون
سلام طریقه اتصال مانیتور تابا به پنل سوزوکی
قهوه ای تابا به سفید سوزوکی
زرد تابا به قرمز سوزوکی
نارنجی تابا به آبی سوزوکی
قرمز تابا به زرد سوزوکی
#82 ابوالفضل احمدی 1400-08-01 07:12
سلام،آیا میشه گوشی آیفون تصویری تابا مدلTVD 5_70 را به پنل سیماران وصل کرد طریقه وصل به چه صورته.
سلام بله
زرد تابا به قرمز سیماران
نارجی تابا به آبی سیماران
قرمز تابا به زرد سیماران
سفید سیماران به قهوه ای تابا
در مدل ۵ سیمه سفید تابا به قهوه ای سیماران
#81 ابوالفضل احمدی 1400-08-01 07:06
آیا گوشی تابا مدلTVD 5-70 رامیشه به پنل سیماران وصل کرد طریقه وصلش به چه صورته.
#80 علی 1400-07-24 22:30
سلام ببخشید دوباره مزاحمتون شدم من از ترانس چهار سیم برای الکترو پیک صوتی استفاده کردم یه مشکلاتی وجود داره اول این که بوق میخوره با صدای ضعیف و داخل ک اصلا بوق نمیخوره یه نویزی دو پنل وجود داره
بنده سیم dcرا به ۰و۱۲ دادم وac یکیشو ب درباز کن دادم یکیشو مسقیم پشت بندل وصل کردم باید چیکار کنم ک گوشی داخب بوق بخوره و صدای نویز از رو پنل برداشته بشه
#79 علی 1400-07-23 10:45
به نقل از علی:
سلام چجوری از ترانس آلا برای الکترو پیک استفاده کنم
سلام شما به ac نیاز دارید از خروجی ac آلا خروجی بگیرید.

سلامی دوباره
جناب دوسیم مثبت و منفی ترانس آوردم پشت پنل الکتروپیک
از قیمتac یک سیم بهL1 دادم یک سیم به دربازکن دادم از در بازن به پنل قسمتL2دادم دقیقا کجای کارم ایراد داره رو پنل نویز وجود داره کلید زنگ میزنم گوشی زنگ نمیخوره صدا با نویز به داخل و به بیرون منتقل میشه دقیقا باید چیکار کنم البته از رو گوشی درباز کن عمل میکنه
سلام در پنل الکتروپیک نیاز به ولتاژ dc نیست.
12ac را به 0-12 بدهید .سیم قفل باز کن به lock بدهید.
#78 علی غلامی 1400-07-18 10:32
سلام خسته نباشید
در ایفون تصویری سیماران چگونه میتوان دو تا گوشی صوتی ویک گوشی تصویری را با هم وصل کرد البته با سویچر هم امتحان کردم وصل نشد
با تشکر
سلام سوال را درست مطرح نکردید قصد دار ید همزمان سه گوشی زنگ بزنند؟
#77 علی 1400-07-16 04:59
سلام چجوری از ترانس آلا برای الکترو پیک استفاده کنم
سلام شما به ac نیاز دارید از خروجی ac آلا خروجی بگیرید.
#76 هادی 1400-05-21 09:47
با سلام و خدا قوت.
مشکلی که ما داریم اینه که وقتی کسی زنگ پایین رو بزنه صدای خیلی ضعیف و صدا از قسمت اسپیکر گوشی خارج میشه.ممنون‌میشم راهنمایی کنید.
سلام مورد از برد صوت مانیتور می باشد و باید تعمیر شود.
#75 صحرایی 1400-05-08 18:26
سلام . پنل داخل کوچه کوماکس بعد از خراب شدن پنل داخل خونه و زیاد بودن هزینه تعمیر آن تصمیم گرفتیم برای داخل خانه از پنل سیماران استفاده کنیم اما سوکت قبلی کوماکس چهار سیم بود و سوکت سیماران پنج سیم ؟ بعد از نصب پنل سیماران چند مشکل داریم 1- هنگام فشردن شصتی زنگ صدای برگشت زنگ داخل کوچه نداریم و پنل داخل خونه زنگ نمی خورد 2-صدای داخل کوچه شنیده نمی شود 3- تصویر داخل کوچه را از پنل میبینیم.لطفا راهنمایی بفرمایید . ممنون
با سلام مشکلی از لحاظ نصب وجود ندارد
سوکت 5 سیم سیماران را استفاده کنید. فقط باید سیم زنگ را با سیم صدا یکی کنید که 5 سیم تبدیل می شود 4 به سیم.
#74 پارسا 1400-04-08 01:23
باسلام خدمت مهندس و ددوست گرامی یه تصویر تو سایتتون هست راجع به نحوه سیم بندی و وظایف هر سیم ک چندجای دیگه هم من دیدم چند موردش مشکل داره و باید اصلاح بشه و دوم اینکه باید بروز هم بشه چون گوشی های سامسونگ یا ووکس .کوکوم اینا ازش اطلاعتی نداره با سپاس
سلام سپاس از نظر شما بنده این عکس را از دوستان تعمیر کار گرفتم اگر اطلاعات را بشود ارسال کنید متشکرم
#73 سراج 1400-03-14 15:59
سلام مهندس من یه پنل ایفون سوزوکی دارم میشه به مانیتور کوماکس نصبش کرد با تشکر
سلام به آسانی
مطلب را مطالعه کنید.
#72 Amir 1400-03-07 15:50
سلام ببخشید یه آیفون تصویری کالیوز مدل k70بوبین قفل درب را کجا باید متصل کرد و به چه نحوی؟؟؟!
#71 امیر 1400-02-14 10:01
سلام خسته نباشید ما یه آپارتمان ۱۶ واحده هستیم یه سری افراد حاضر نیستن هزینه کنن بابت تبدیل کردن آیفون صوتی به تصویری میخواستم ببینم راه کاری هست ک بشه پنل تصویری و بعضی گوشی هارو صوتی و تصویری وصل کنیم باتشکر
با سلام گوشی صوتی به تصویری برای پنل های تصویری موجود است و قیمت چندانی ندارد .می توانید از این مدل گوشی ها تهیه کنید.
#70 علز 1400-02-03 19:18
ایا چراغ جداگانه جهت روشن شدن وبهتردیده شدن درشب میشود چراغ جداگانه وصل کرد؟
متوجه منظورتان نشدم؟
#69 زارعی 1400-01-29 13:19
سلام آیا امکان اتصال گوشی ۶ سیم یا ۴ سیم تابا به پنل الکترو پیک است ممنون میشم اگر امکان داشته باشد نقشه آن را ارسال کنید
#68 عالی مقام 1399-12-25 20:32
سلام وخسته نباشید
ببخشید من یک پنل سه طبقه تابا نصب کردم طبقه اول در مجزا داره با گوشی صوتی و طبقه دوم و سوم با یک در دیگر این دو طبقه یکی از گوشیها صوتی و دیگری تصویری میباشد هر دو درب خود را باز میکنند و ولی طبقه اول با گوشی صوتی سوئیچ شده نمی تواند در را باز کند لطفا راهنمایی بفرمائید ممنون
#67 بنده خدا 1399-12-17 23:24
سلام
آیا امکانش هست که پنل آیفون تصویری کالیوز مدل ۴۳۱ را به مانیتور کالیوز مدل ۴۳۲ وصل کرد چون مدل ۴۳۱ حافظه نداره اما مدل ۴۳۲ حافظه داره
ممنون
#66 فرهاد 1399-11-27 18:08
سلام من آیفون تصویری سوزوکی نصب کردم که دو تا پنل دم در هست یعنی دو بهر بعد حالا پنل جلوی در پنج سیمه ولی گوشی چهار سیم :sad: به پنل به کدوم سیم وصل کنم بعد یک طرف زنگ پایین میزنم زنگ بالا هم میزنه
سلام نصب با سویچر ام باید انجام شود.
#65 سهراب 1399-11-24 18:10
سلام مهندس جان..
ببخشید من پنل دم در از نوع 5 سیمه سوزوکی دارم. و مانیتورم از نوع 4 سیمه تکنو تل هست.. 4 تا سیم رو سیم کشی کردم و همه چیز اوکی هست.. فقط صدای زنگ رو ندارم.. میخاستم راهنماییم کنید.. با تشکر از مطالب مفیدتون
سلام چند واحد است پنل؟
#64 حمید 1399-11-21 16:18
دو مانیتور چینی رنگی دارم میشه از آنها استفاده کرد
#63 محمود 1399-11-18 12:10
باسلام واحترام....
آیا پنل جلودر تابا رو میشه به مانیتور سیماران متصل کرد؟
لطفادوستان راهنمایی بفرمایید...
تشکر جناب مهندس عزیز
سلام بله به آسانی .نوع نصب و سیم بندی مهم است.
#62 محمود 1399-11-18 12:06
سلام.....
باتشکر..آیامیشه مانیتور سیماران رو به پنل تابا متصل کرد؟
#61 منوچهر 1399-11-13 13:42
سلام ببخشید من یک آیفون تصویری مدل ۱۰۴۰ دارم. خواستم ببینم آیا میشه با یک ماژول به وای فای خونه وصلش کرد برای انتقال تصویر به گوشی؟
سلام چنین قطعه‌ای در بازار وجود ندارد . آیفون تصویری سیماران این امکان را فراهم کرد ه است به تابا هم متصل می شود.
#60 علی 1399-11-10 17:43
با سلام و احترام ممنون از همت جنابعالی خدا به شما خیر دهد پنل صوتی تابا سه تا محل سیم 123دارد یک سیم ایی رنگ پشت پنل نادر صوتی یک واحده است میخواهم به گوشی تابان وصل کنم راهنمای محبت میفرمایی درود
با سلام عکس پنل و گوشی ها را واتساپ کنید.
#59 سلیمی 1399-11-08 18:15
سلام
کاتالوگ یا نقشه آیفون جهت یادگیری نصب ارسال فرمایید ممنون
#58 حسین 1399-11-07 08:32
سلام ببخشید گوشی تامر مدل p543 میتوان به پانل تصویری الکتروپیک متصل کرد،،گوشی 4سیمه ولی پانل الکترونیک 5سیمه(سیم زنگ واحد)
سلام کار نکردم
#57 زهره عبدی 1399-11-04 07:13
سلام
می خواستم بدونم اگه پنل تصویری باشه میشه مانیتور داخل واحد استفاده نکرد و یک گوشی غیر تصویری داشت؟
#56 کوروش 1399-10-21 11:56
سلام خیلی ممنون بابت مطلب
پنل دم در من تابا ۴ سیم ولی گوشی داخل پیک ۵ سیم همه چیز اوکیه فقط رو دربازکن مشکل داریم سیمبندیش چطوری میشه
سلام نیاز است در داخل برد مانیتور قطعه ای عوض شود .تخصصی است.
#55 حسین غفاری 1399-10-21 10:00
سلام ،گوشی تامر دارم ،میخوام بدونم با کدوم پنل میتونم ست کنم،ممنون از راهنماییتون
سلام صوتی یا تصویری اگر صوتی است با اکثر برند ها وصل می شود.
#54 رحمان 1399-10-21 04:33
سلام لطفا اگه در مورد رنگ بندی سیم های آیفون تصویری الکترو آلا اطلاعاتی دارین بزارین.رنگ با همه آیفونبندیشآیفونهاداره ممنون.
#53 ماندگار 1399-10-17 21:00
سلام
آیفون تصویری کوماکس

پنل بیرون ۱۲ واحدی معیوب
که با سویچر سرخود ( LED)دار نصب شده

الان از چه پنل بیرونی و چه مارکی میتونم استفاده کنم؟
که با کمترین هزینه و وقت دوباره آیفون رو راه اندازی کنم

ممنون از راهنمایی شما
سلام انواع پنلها به راحتی راه اندازی می شود. تابا سوزوکی الدو و سیماران
#52 امیر بوستانی 1399-10-14 20:04
سلام.وقت بخیر

پنل بیرونیه خونه ما که تصویری بود رو دزدیدن الان میتونم پنل صوتی به جای اون نصب کنم؟گوشیه داخل تصویری میباشد.مارک تابا
ممنون میشم جواب بدید
سلام خیر .
#51 حسین 1399-10-08 17:08
سلام
چطور میتونیم دو گوشی تا با را به یک پنل وصل کنیم
سلام سیم های را با هم موازی کنید .یعنی از پشت گوشی اول برای دوم سیم مشابه را وصل کنید.
#50 هادی 1399-10-06 10:04
به نقل از احمد:
سلام پنل داخلی سیماران به الکتروپیک متصل میشه?

خیر سیستم الکترو پیک با سیماران و کوماکس فرق داره
مگر اینکه تخصصی بخواهید مدار انرا تغییر بدید
#49 احمد 1399-09-28 16:28
سلام پنل داخلی سیماران به الکتروپیک متصل میشه?
#48 Simin 1399-09-28 10:53
سلام.ببخشید پنل ما الکتروپیک هست میتونیم از گوشی کوماکس یا کالوس استفاده کنیم؟
سلام بله
#47 محمد 1399-09-27 05:17
سلام پنل جلوی درم کوماکس داخلی رو تابا میخوام ببندم نحوه سیم کشی رو میخواستم بدونم تصویری
سلام در مطلب توضیح داده شده
#46 محمد 1399-09-26 08:49
سلام.آیا میشه آیفون تصویری کوماکس رو به پنل تصویری کالیوز نصب کرد
#45 علیرضا 1399-09-23 18:49
ایا مانیتور تابا به پنل الکتروپیل میخورد یانه
سلام بله
#44 رضا 1399-09-18 11:39
سلام.لطفا نحوه نصب گوشی صوتی به پنل تصویری در آیفون سوزوکی رو توضیح بدید.میخوام به پنل دو واحد یه گوشی تصویری و یه صوتی وصل بشه.ممنون
#43 R 1399-09-15 14:15
سلام من یک پنل مدل الپ دارم کیک گوشی الکترو پیک ایا میشه اینا را به متصل کرد
#42 احسان 1399-09-02 21:13
سلام.ایفون ساختمون ما صوتی بوده ۱۲ واحده.پنل تصویری تابا گذاشتن.کابل کشی قبلی قابلیت تبدیل داشته.میتونم یه گوشی تصویری کوماکس بزارم.؟یه لطف بکنید و راهنمایی کنید سیمهاشو چجوری وصل کنم؟سپاسگزارم
سلام باید از نصاب بپرسید که اتصالات را چگونه انجام داده است.
#41 باقر 1399-08-24 19:32
سلام و خسته نباشید
آیفون تصویری سوزوکی مدل 413 دو واحده روی کارتون پنل جلوی درب زده ولتاژ 12 DC ولی دفترچه راهنما زده 12ac از کدومش باید استفاده کنیم؟ ترانس هر دو ولتاژو داره.
سلام پنل های جدید همه ac هستند.
#40 محمدرضا احمدی 1399-08-22 07:10
سلام ببخشيد آيا ميشه پنل صوتي رو به مانيتور تصويري کوماکس نصب کرد و از دوربين انالوگ براي اتصال به مانيتور استفاده کرد ؟
سلام خیر
#39 سعید 1399-08-19 15:37
سلام، پنل ما مارک آلدو هست و مانیتور مارک تکنوتل. همه چیزش خوب کار میکنه جز اینکه قفل در باز نمیشه. کلید رو که میزنی مینویسه در باز شد ولی عملا برق عمل نمیکنه و اصلا در باز نمیشه. آیا میشه این مشکل رو برطرف کرد؟
سلام
از سالم بودن برد پنل مطمئن شوید.
تغذیه باید چک شود.
سیم های قفل در باز کن و سالم بودن قفل باید چک شود.
#38 Javad 1399-08-13 16:17
سلام
آیا پنل کوماکس به گوشی الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ وصل کرد؟؟ ممنون
سلام بله
#37 محمدحسین 1399-08-09 16:27
سلام.پنل ساختمان ما کوماکس تصویری ۴ واحدی است. آیا من میتوانم گوشی صوتی برای واحدخودم به آن وصل کنم. در صورت وجود این امکان.گوشی صوتی پیک به پنل تصویری کوماکس میخورد؟باتشکر
با سلام گوشی صوتی به تصویری تابا تهیه کنید.
#36 محمود. 1399-07-24 18:39
سلام. در یک برج در تهران زندگی میکنیم.
مانیتور کوماکس تصویرش مشکل دار شده و یک مانیتور تابا بجاش گزفتم. امکان جایگزینی با هم دارند؟
مانیتور کوماکس 12 ولت خروجی داشت ولی تابا نداره.. چطور میتونماین دو تا رو جایگزین هم کنم.. لطفا راهنمایی...
سلام امکان جابجایی وجود دارد داخل سایت توضیح داده ام.
#35 قاسم 1399-07-03 21:57
سلام من می‌خوام یه گوشی کوماکی 4 سیم به الکترونیک 5سیم وصل کنم امکان داره . سلام بله
#34 وحید 1399-07-02 20:53
سلام گوشی صوتی تابا رو میخوام وصل کنم به پنل الکترو پیک مشکلی پیش نمیاد؟
سلام خیرمشکلی پیش نمیاد.
#33 اسماعیل زاده 1399-06-27 10:23
سلام درود بر شما اطلاعات جالبی بود
سوال چه پنل 16 واحده ای بهتر با مانیتور الکترو پیک همخونی داره سویچر الکترو پیکه نیاز به تعویض هست یانه
سلام تابا و کوماکس
#32 سهراب 1399-06-22 13:44
میشه بفرمائید چه تغییراتی باید انجام بشه؟
#31 سهراب 1399-06-22 13:41
به نقل از سهراب:
سلام
من یه مانیتور تابا مدل۲۰۷۰ گرفتم ولی پنل بیرون الکتروپیک هستش
آیا به هم وصل میشه و از تمام امکاناتش بشه استفاده کرد؟
سلام بله ولی باید تغییراتی داده شود.

میشه بگید چه تغییراتی؟
متصل کردید ببینید اگر در باز کن عمل نکرد بفرمایید راهمنایی کنم
#30 سهراب 1399-06-21 12:22
سلام
من یه مانیتور تابا مدل۲۰۷۰ گرفتم ولی پنل بیرون الکتروپیک هستش
آیا به هم وصل میشه و از تمام امکاناتش بشه استفاده کرد؟
سلام بله ولی باید تغییراتی داده شود.
#29 جباری 1399-06-17 07:56
سلام منزل ما قبلا ایفون تابا 5سیم نصب بوده بعد از بازسازی سیم کشی شده ورنگ انها تغیر کرده وحالا برای نصب گوشی با مارک سیمارانمشکل دارم لطفا راهنمایی بفرمایید
سلام داخل مطلب توضیح دادم
#28 کاظم 1399-06-17 01:48
سلام دستتون درد نکنه ممنون
#27 علی 1399-06-14 11:10
سلام . گوشی تصویری رنگی تابا نصب کردهام . الان میخوام در یک نقطه دیگری گوشی صوتی اضافه کنم تا در دونقظه درب بازشود . لطفا راهنمایی کنید ‌
سلام باید گوشی صوتی به تصویری تهیه کنید و با آیفون تصویری موازی کنید.
#26 امیر حسین 1399-06-14 06:56
سلام خسته نباشید ایفون ما برند الکتروپیک است پنل تصویری خراب شده و نیخواهم عوض کنم الکتروپیک مدل جدید تری برای پنل ضده مدل قدیمی هم هست اما جدید را بیش تر میپندم میخواستم ببینم ایرادی ندارد پنل مدل دیگری ولی همان الکتروپیک بزنم در ضمن پنل تصویری ۱واحده است
#25 میلاد 1399-06-07 08:11
سلام٫من میخوام گوشی تابا ۴ سیم رو به پنل بیرونی الکتروپیک ۵ سیم نصب کنم٫امکانش هست؟
سلام بله
#24 مهدی 1399-05-30 15:57
عالی بود دمتون گرم با این راهنماییهاتون خیلی کار راه اندازه یکم بنی باشی راحت میتونی کارکنی
#23 سارا 1399-05-22 12:10
سلام مهندس من میخوام گوشی ۶سیم تابان رو در سیستمی که تغذیه و پنل دم در الکتروپیکه به هم متصل کنم من این کارو انجام دادم همه عملکردها درست هست اما گوشی زنگ میخوره صداها به هم می رسند اما تنها مشکل اینه که وقتی سیم در باز کن رو وصل میکنم در باز نمیشه لطفا بفرمائید چه تغییری باید در گوشی ۶ سیم تابان بدم تا بتونم به سیستم ۵ سیم الکتروپیک مچ بشه ومشکل باز نکردن در حل بشه ودر باز کن عمل کنه لطفا کمکم کنید ممنونم
#22 جلال ملک محمدی 1399-05-14 18:07
سلام ما یک آیفون تصویری سوکت دار کوماکس داشتیم الان میخوایم با آیفون kocmکه بدون سوکت هست جابجا کنیم ولی این بجز چهار تا وردی دوتا هم برای در باز کن داره یعنی ۶تا ورودی خروجی بجز برقش هست ولی سوکت قبلی چهار سیم هست میشه راهنمایی کنید
#21 مرتضی 1399-05-13 13:26
سلام، ممنون از راهنماییتون، خیلی کاربردی بود،. خدا بهتون سلامتی بده...
سلام مرسی از انرژی که برای ادامه این فعالیت به تیم برق با ما می دهید.
#20 محمd 1399-05-02 03:21
با سلام
عالی بود ممنون
#19 محمد و 1399-04-17 14:37
سلام ممنون از مطالب مفید سایتتون
من آییفون سوزدکی سه واحدی دارم
و ارتباط داخلی دو تا از ایفون ها رو به هم وصل کردم (که گفتن اگه وصل کنی وقتی دم در زنگ بزنن با هم زنگ میخوره و مشکلی باهاش ندارم)
الان مشکلم اینه وقتی دکمه ارتباط داخلی رو میزنم ایفون دیگه زنگ نمی خوره ولی اگه گوشی رو بردارم می تونیم با هم صحبت کنیم
مشکل چیه به نظر شما؟؟
#18 هامانه 1399-04-10 12:28
با سلام
ایفون تصویری کالیوز دوواحده دارم و نصب هست،ایا میشه یکی از گوشی هارو بردارم و بجاش گوشی صوتی تامر قدیمی بزارم
ممنون
سلام خیر گوشی صوتی به تصویری تهیه کنید.
#17 آرش 1399-03-29 13:02
سلام و تشکر از سایت خوب و اطلاعات خوبی که در اختیار دیگران میگذارید. پنل تصویری ۱۴ واحدی سیماران خرید کردم و گوشی های قدیمی ساختمان از نوع صوتی الکتروپیک هستند. میخوام واحدهایی که فعلا قصد خرید گوشی تصویری ندارند را به گوشی صوتی قدیمی وصل کنم. همانطور که اشاره کردید گوشی صوتی سیم رفت و برگشت صدای مجزا دارد در حالی که پنل یک سیم صدا دارد. چگونه باید این ارتباط را انجام دهم؟ ممنون
#16 آرش 1399-03-28 06:18
سلام. پنل تصویری سیماران دارم که میخواهم به گوشی صوتی الکتوپیک متصل کنم. همانطور که در مقاله شما اشاره کردید گوشی های طوتی برای ارسال و دریافت صوت دو سیم متفاوت دارند در حالی که در پنل تصویری فقط یک سیم صوت وجود دارد. چطور باید اینها رو به هم وصل کرد؟
#15 Ali 1399-03-24 22:11
سلام دادا.گوشی ۶ سیم تابا رو میشه به پنل الکترو پیک که ۴ سیمه هست وصل کرد?
#14 مهدی 1399-03-04 23:55
سلام ببخشید ما یه ایفون صوتی تابا تک واحدی داریم ایا میتونم در پنل بیرون ایفون دوربین مخفی کار بزارم و داخل منزل از مانیتور کوماکس سیاه و سفید (مدل قدیمی هست که از قبل دارمش)استفاده کنم؟
سلام بله ولی مقرون به صرفه نیست پنل را هم دست دوم تهیه کنید بهتر است.
#13 جعفر 1399-02-05 17:16
سلام خسته نباشید
پلن سیماران با آیفون تصویری کوماکس وصل میشه؟
سلام بله در توضیحات مطلب مطالعه کنید
#12 علی 1399-01-22 20:25
سلام آیا درپنل تابا که دوزنگ برای دوطبقه داره یک زنگ خودمان اضافه کنیم برای سومین واحد راهنمایبه نقل از محمدحسن:
سلام
یه ایفون زیر خاکیter kit داربم کسی هست نقشه واسه ما بفرسته
ممنون

سلام تصویری یا صوتی؟
#11 قادری 1399-01-18 18:44
عالی. عالی تمام مطالب آموزنده. ۲۰
#10 علی 1399-01-16 19:18
بسیار عالی بود 8)
در مورد آیفون تصویری بهترین متلبی بود که خوندم
#9 محمدحسن 1399-01-14 16:31
سلام
یه ایفون زیر خاکیter kit داربم کسی هست نقشه واسه ما بفرسته
ممنون
#8 قاسم 1399-01-02 17:19
سلام پنل تصویری الکترو آلا با چه نوع گوشی مچ میشود؟ بنده چند سال پیش آیفون تصویری الکترو آلا سه طبقه گرفتم و دو عدد گوشی الان برای طبقه سوم گوشی میخوام بگیرم ولی از مدل الکتروالا موجود نیست میخواستم بدونم چه مدل گوشی با پنلم میخوره با تشکر
سلام زیاد با الکترو آلا کار نکردم ولی فکر کنم سیستم الکترو آلا با آیفون های موجود مچ نمی شود.
#7 فرزاد 1398-12-20 21:49
سلام شبتون بخیر خونه رو تعمیر کردیم ایفون کندیم

ایفون کوماکس قدیمی سیاه سفیده همه سیماشو وصل کردم اوکیه فقط در باز کن کار نمیکنه هیچ ترانسی هم روش نیست میخواستم بدونم بدون ترانس چطوری میشه برق در باز کنو گرفت؟
#6 محسن 1398-12-13 19:53
سلام ایا گوشیه وینتا رو میشه به پنل مارک دیگه ای وصل کرد
سلام کار نکردم و اطلاعی ندارم
#5 ابراهیم یعقوبی 1398-12-13 14:34
با سلام چگونه می توان مانیتور 5سیم سوزوکی رابه پنل کوماس 4سیم وصل کرد ممنون
#4 علی امیریان 1398-12-02 20:46
سلام خیلی برنامه اموزنده بود ممنون و سپاس بیکران
#3 ایمان دریاباری 1398-11-20 04:13
با سلام خدمت شما چطور میشه آیفن تصویری تابا رو به پنل کوماکس نصب کرد؟؟؟
با سلام
در تابا قهوه‌ای تصویر
زرد صدا
نارنجی منفی
قرمز مثبت
در کوماکس
سفید تصویر
آبی منفی
زرد مثبت
قرمز صدا
با هم تطبیق دهید موفق باشید.
#2 مقداد اولیایی 1398-11-15 19:14
درود بر شما،سپاس از مطلب خوبتون
چطور میشه گوشی صوتی الکتروپیک رو به پنل تصویری سیماران نصب کرد؟
#1 Mohamad Iranmanesh 1398-11-06 08:15
با سلام خدمت شما
از مطالب آموزندتون کمال تشکر را دارم
یاحق
تشکر از نگاهتان

You have no rights to post comments

تماس با ما

روز کاری: 9 الی 4

پنجشنبه 9 الی 13

05133686989

ایران ، خراسان رضوی مشهد

برق با ما اکنون به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی در شهر مشهد خدمات زیر را ارایه می دهد. ....

نصب و سرویس انواع آیفون صوتی و تصویری با گارانتی کتبی

اجرای پروژه های برق و عیب یابی برق

نور پردازی مکانهای مختلف

تامین لوازم برق قیمت با ضمانت بازگشت

درباره برق با ما

تیمی متشکل از مهندسین برق که با همکاری استاد کارها و تکنیسین های برق بیش از یک دهه افتخار انجام پروژه های مختلف برقی را بر عهده داشته ایم و امیدواریم رضایت مشتریان را کسب کرده باشیم.

تماس با ما

آدرس شرکت:خراسان رضوی ، خیام شمالی ۵۳ ، خیابان هدایت ۴۹،پلاک ۱/۲
آدرس ایمیل: mohammadjavadi528@gmail..com
شماره تماس: 05133686989

ارتباط مستقیم با مهندس جوادی : 09158801940

ارتباط مستقیم با مهندس جعفری : 09370092523

کانال تلگرام : @barghma

اینستاگرام:

@barghbama

ساعات کاری :

شنبه - ۴ شنبه: ۸ صبح - ۵٫۳۰ بعدظهر
۵شنبه: ۸ صبح - ۲٫۳۰ بعد ظهر
جمعه - بخش پشتیبانی تعطیل می باشد .